Izbira programa


 

  
Pri oblikovanju semestrskih programov smo želeli poudariti pristop k praksi joge, ki ne temelji le na izvedbi asan. In ker je vsak med nami poseben in drugačen, smo ustvarili različne programe, da bi zadovoljili kar se da širok spekter potreb in pričakovanj.

Katera joga je prava zame?

Ste začetnik, se prvič srečujete z jogo in nimate nobenih izkušenj na tem področju?

Priporočamo vam informativni obisk na programih:
Joga za začetnike  (varni in postopni prvi koraki v majhni skupini)
Hatha joga 1 (osnovna oblika prakse joge, ki postavi trdne temelje jogijskega znanja)
Flow joga 1 (počasno navezovanje položajev, usklajevanje s tokom diha)
Meditativna joga 1 (čuječe potovanje skozi položaje, učenje tehnik nadzora diha in meditacije)
Joga čuječega zavedanja (usmerjanje pozornosti na notranja občutenja in zaznave med položaji)
Regenerativna joga z zvočno kopeljo (sproščanje togosti in napetosti v nežnih razteznih položajih ob spremljavi zvoka)
Jin joga s tibetanskimi posodicami (sproščujoča raztezna praksa s polaganjem tibetanskih pojočih posod na telo med položaji)
Jutranja joga (prijeten začetek dneva)

 

Niste čisti začetnik, z jogo ste se že srečali, a niste redno vadili? Morda vadite sami doma in bi znanje radi nadgradili? Imate izkušnje s podobnih programov in aktiven življenjski slog?

Priporočamo vam informativni obisk na programih:
Hatha joga creative 1-2 (ustvarjalne različice jogijskih položajev ob uporabi pripomočkov)
Meditativna flow joga 1-2 (čutenje in doživljanje premikov, valovite plesne navezave) 
Ashtanga vinjasa joga (telesni izziv v izbranem zaporedju položajev primarne serije)
International Atma Prema Flow joga 1-2 (svobodnejše navezave gibov, program voden v angleškem jeziku/led in English)
Meditativna joga 1 (čuječe potovanje skozi položaje, učenje tehnik nadzora diha in meditacije)
Joga znanja (netelesna paksa s poudarkom na življenjski filozofiji, interaktivnem pogovoru v skupini in analitični meditaciji)
Regenerativna joga z zvočno kopeljo (sproščanje togosti in napetosti v nežnih razteznih položajih ob spremljavi zvoka)
Jin joga s tibetanskimi posodicami (sproščujoča raztezna praksa s polaganjem tibetanskih pojočih posod na telo med položaji)

 

Bi radi nekaj drugačnega? Bi radi poglobili znanje, se srečali z novimi izzivi?   

Priporočamo vam informativni obisk na programih:
Hatha & Akro joga (povezava položajev na tleh in v zraku)
Joga znanja (netelesna paksa s poudarkom na življenjski filozofiji, interaktivnem pogovoru v skupini in analitični meditaciji)
Njena pot (Joga za ženske) (povezovanje z žensko esenco)


Vas zanimajo POSEBNI PROGRAMI?   

Priporočamo vam:
– Tečaj Tantra joga (energetsko povezovanje, podpora, dotik, poglabljanje odnosa)
– Tečaj Joga masaža (jogijski položaji in vaje za sproščanje napetosti v telesu, mehčanje zakrčenosti skozi dotik, samopomoč za lahkotnejše in kakovostnejše življenje)

 

 
 

 

 

 

 

 JOGA ZA ZAČETNIKE

Varni in postopni prvi koraki v majhni skupini.

 

Joga za začetnike je program za vse, ki bi se radi prvič srečali s prakso joge. Postavi temelje jogijskih položajev, usmerjenega diha, sproščanja in prakse osredotočanja. Vsebina tečaja joge za začetnike je prilagojena udeležencem različnih sposobnosti, tudi tistim, ki niso dobro telesno pripravljeni. Omogoča postopno potovanje od najpreprostejših osnov.    

 

 

 

 

 

 

HATHA JOGA 1

Telo. DIh. Um

 

Hatha joga 1 je osnovna oblika prakse joge. Jogijske položaje, ki so postavljeni v smiselno zaporedje zadržujemo več dihalnih ciklov. Ker ostajamo v položajih dalj časa, imamo možnost podrobnega učenja nastavitev in raziskovanja aktivnosti posameznih mišic. Cilj je udoben in stabilen občutek v telesu, umirjen in sproščen um.     

 

 

 
 

 

 

 

 

HATHA JOGA CREATIVE

Ustvarjalen pristop k praksi joge

 

Hatha joga creative je ustvarjalna različica prakse hatha joge. Program je edinstven, izven ustaljenih okvirov. S širokim razponom položajev in njihovih različic nam nudi številne izzive in nas uči upoštevati lastne meje. Poudarek je na utrjevanju osnovnih jogijskih položajev skozi neobičajne navezave, ustvarjalne različice in ob uporabi pripomočkov. 

 

 

 

 

 

 

FLOW JOGA 

Počasno navezovanje položajev.

 

Flow jogo lahko opredelimo kot zvrst joge, ki vključuje dinamično gibanje skozi niz jogijskih položajev. Prepletanje ustvarja iluzijo tekočnosti gibanja. Povezovanje giba z dihom ustvarja občutek pretoka, moči, lahkotnosti in omogoča sproščanje napetosti. Flow pomeni počasen tok. Intenzivnost prakse je prilagodljiva – po želji lahko praktikant ustvari več ali manj napora.     

 

 

 
 

 

 VINJASA FLOW JOGA 1-2

Povezava diha in giba.

 

Vinjasa flow joga nudi telesno nekoliko bolj zahtevno prakso. Ustvarja dobro podlago gibljivosti in splošne moči. Položaji so med seboj mehko tekoče povezani v ustvarjalno zaporedje. Zadrževanja položajev so kratka. Temeljna lastnost programa sta struktura in natančnost izvedbe. Primerna je za posameznike, ki notranjo umiritev lažje dosežejo skozi gibanje. 

 

 

 

ASHTANGA VINJASA JOGA 1-2

Dinamika. Moč. Pozornost. 

 

Kot novodobna zmes dveh zvrsti joge (Ashtanga in Vinjasa) program ponuja ogromno prostora za gradnjo fizične in mentalne moči, za povezavo z dihom in osvobajanje telesa vsakdanjih napetosti. Velik poudarek je na krepitvi osrednjega dela telesa z namenom ohranjanja zdrave hrbtenice in prožnih mišic. Z izvajanjem zahtevnejših položajev poskrbimo za dodaten telesni in mentalni izziv.    

 

 

 

 
 

MEDITATIVNA JOGA

Popotovanje navznoter. 

 

Meditativna joga (Raja yoga/Radža joga) je kraljevska pot joge. Njen namen je postopna priprava fizičnega in energijskega telesa na poglobljeno notranjo meditativno prakso. Praktikantu nastavi zrcalo, da lahko spozna način delovanja uma in se zave mentalnih vzorcev. Pomaga mu obvladovati um in nadzorovati moteče miselne vrtince.   

 

 

 

 JOGA ČUJEČEGA ZAVEDANJA

Usmerjanje pozornosti na notranja občutenja in zaznave med položaji. 

 

Sodoben, neredko stresen način življenja nas večino časa sili, da svojo pozornost usmerjamo v zunanji svet in od svojih občutenj kot tudi lastnega telesa postajamo vse bolj odtujeni. Na tečaju Joga čuječega zavedanja, ki bo obsegal tako fizično prakso joge kot meditativne tehnike, bomo na subtilen način potovali sami vase, poglabljali svoje samozavedanje ter vzpostavljali pristnejši stik s samim seboj.

 

 

 
 

 REGENERATIVNA JOGA Z ZVOČNO KOPELJO

Sproščanje togosti in napetosti. 

 

Regenerativna joga z zvočno kopeljo (Nada restorative joga) s pomočjo nežnih razteznih položajev, ki jih zadržujemo dlje časa, zmanjšuje zakrčenost in prinašata občutek globoke sprostitve. Zvok in blagodejne vibracije tibetanskih posod učinke položajev še nadgradijo. Misli se umirijo, poglobi se čutenje in povezava s seboj. Končna zvočna kopel z gongom počutje prijetno zaokroži.

 

 

 JIN JOGA S TIBETANSKIMI POSODICAMI

Nežni raztezni položaji ob zvoku in vibracijah. 

 

Jin Joga s tibetanskimi posodicami sprošča telesne in čustvene napetosti, umirja um in spodbuja pretok energije po energetskih kanalih. Praksa je sestavljena iz nežnih razteznih položajev, ki jih zadržujemo dlje časa. Položaji izboljšujejo prožnost vezivnega tkiva in sklepov. Med položaji učitelj joge polaga na telo tibetanske pojoče posode in z njimi drsi po izbranih predelih telesa. To ustvari nežno masažo z zvokom in vibracijami.

 

 

 
 

JOGA MASAŽA

Sproščanje napetosti z asanami in vajami, mehčanje zakrčenosti z dotikom.

 

Tečaj Joga masaža je organiziran kot sklop samostojnih delavnic. Cilj tečaja je sproščanje napetosti z jogijskimi položaji in vajami ter mehčanje zakrčenosti v telesu preko dotika. Edinstven program, ki pomaga spoznati telo in se z njim povezati. Pridobljeno znanje je uporabno v vsakdanjem življenju, ko se pojavijo togosti v vratu, ramenih in hrbtenici. Vsebina vsake prakse je drugačna in z njo je povezan dotik. 

 

 

 

TANTRA JOGA

Čutno povezovanje.

 

Tečaj Tantra Joga je organiziran kot sklop samostojnih delavnic. Tantrična jogijska praksa v sebi skriva zakladnico načinov s katerimi lahko partnerja poglobita medsebojni stik, se naučita podpirati drug drugega, se energetsko povežeta. Tečaj je namenjen vsem, ki bi radi poglobili partnerski odnos. 

 

 

 
 

 

 

 

 

JOGA ZNANJA

Filozofija, interaktivni pogovori v skupini, analitična meditacija. 

 

Joga znanja (jnana yoga/gjana joga) odpira vrata v svet znanja in filozofije. Pomaga razumeti pravo naravo resničnosti. Skupaj iščemo odgovore na vprašanja povezana s smislom življenja, naravo delovanja uma, medosebnimi odnosi. Dotikamo se najglobljih vprašanj človekove biti. V kolikor se odločite za Jogo znanja, vam torkovo Hatha jogo creative, ki poteka za njo, PODARIMO. 

 

 

 

 

 

 

JUTRANJA JOGA

Telo. DIh. Um

 

Jutranja joga ustvari prijeten začetek dneva. Program je ustvarjen za to, da vadečemu postopoma približa širino prakse joge. Pomaga izboljšati telesno držo, okrepiti mišice, sprostiti napetosti, uravnovesiti energijo in izostriti zaznavo. Bi se radi počutili sproščene, osvobojene zakrčenosti in napolnjene za prihajajoči dan? Naj bodo vaša jutra sveža in polna energije!    

 

 

 
 

 

 

 

 

NJENA POT – JOGA ZA ŽENSKE

Povezovanje z žensko esenco.

 

Tečaj Njena pot – joga za ženske zajema različne prakse povezovanja z žensko esenco: prakso asan, dih, meditacijo, ples, masažo, duhovni krog. Praksa je namenjena odraslim ženskam, ki si želijo poglobiti vez s svojim telesom in svobodneje izraziti svojo čutno žensko energijo. 

 

 

 

 

 

 

HATHA & AKRO JOGA

Fuzija znanega in vznemirljivega.

Tečaj Hatha & Akro joga združuje vse dobrobiti prakse hatha joge in jih nadgradi z izkušnjo izvedbe položajev na manjši oporni ploskvi in v zraku. Namenjen je vsem praktikantom, ne glede na telesno pripravljenost in predhodnje izkušnje. Hatha joga ustvari ponotranjenje in povezavo s samim seboj, akro joga v  odnos z drugim. Elementi akro joge so prilagojeni sposobnostim udeležencev v skupini. Spodbuja se menjava vlog letalca in baze.  

 

 

 
 

 

 

 

 

KARMA JOGA

Delovanje za dobro drugih

 

Karma joga je program, ki ga organiziramo z željo po delovanju za dobro drugih. Program poteka na prostovoljne prispevke. Udeleženci darujejo po zmožnostih in občutku. Del prispevkov je darovan za projekt Botrstvo za slovenske otroke iz družin v stiski, del namenimo za kritje stroškov izvajalcev in/ali dobrodelni organizaciji po izbiri izvajalca. Vsebina programa je vsak petek različna: zvočna kopel s tibetanskimi posodicami in gongom, meditacija, praksa joge, tematska delavnica na izbrano temo, glasbeni večer, filmski večer in druge vsebine. Ob ponedeljkih objavimo vsebino na naši spletni strani za tekoči petek. 

 

 

 

 

 

 

INTERNATIONAL ATMA PREMA FLOW YOGA

Freedom of movement

Our international class is designed for all –  beginners and intermediate participants that seek both physical and mental practice that would serve as a tool to feel more alive, fulfilled with positive energy and more at peace with yourself. This course is regularly led in English. It focuses on slower but intense body movements. The emphasis is on right alignment complementing with a meditative practice encouraging personal growth.

 

 

 

 

 

pot-joge-v-naravi

 

 

 

Ne veste kateri program je najprimernejši za vas?

 

Stopite v stik z nami, z veseljem vam bomo pomagali pri odločitvi. Prvi obisk je brezplačen in brez obveznosti. Želimo vam omogočiti, da spoznate učitelje in zvrsti joge, preden se zatrdno odločite, da bi z nami stopili na pot notranjega raziskovanja.

 

Za informacije in prijave nam pišite preko spletnega obrazca ali e-pošte na info@potjoge.si ali nas pokličite na 031 821 246 (Nataša), 031 561 463 (Dejan).

 

 

Dobrobiti vadbe joge

 

Na telesni ravni jogijski položaji razvijajo gibljivost, splošno mišično moč in vzdržljivost, z redno vadbo se izboljšata tudi telesna drža in ravnotežje.

Na energijski ravni dihalne tehnike usmerjajo in nadzorujejo energijo. 

Na mentalni ravni s pomočjo naprednih jogijskih tehnik vzpostavljamo notranji mir in zadovoljstvo, poglabljamo zaznave, izostrimo jasnost in osredotočenost uma, razvijamo intuicijo.

 

Kaj lahko pričakujete od programov?

 

∙ strokovno vodenje ∙ osebni pristop  ∙ vadbo v manjših skupinah ∙ pestrost programa ∙ prilagajanje vadbe glede na posebnosti posameznika

 

Kaj potrebujete za vadbo?

 

Radovednost, odprtost, pripravljenost na notranjo spremembo. Udobna oblačila. Joga podlogo prinesete s seboj, lahko pa si jo sposodite pri nas. Vadimo bosi. Priporočamo vam, da zadnji obrok zaužijete najmanj dve uri pred vadbo.

 

 

Izbira-programa-ornament-spodaj3-krogci